Autor Wiadomość
xandriox
PostWysłany: Sob 0:58, 17 Kwi 2010    Temat postu:

no albo wystarczy też tylko wszystko porządnie wyczyścić i będzie działać. dysze są bardzo ważne.
moskit311
PostWysłany: Nie 22:39, 08 Lis 2009    Temat postu:

dokładnie Exclamation
misio4you
PostWysłany: Wto 22:30, 03 Lis 2009    Temat postu: ;p

Niekoniecznie to akurat musi być te 2,5 obrotu....
Każdy gaźnik, jak i silnik jest indywidualistą...

Tak że zagrzej silnik....
Daj ful gaz....
I zacznij regulację dyszą od składu mieszanki....
powinna ona być 1-3 obrotów wykręcona....
B4DyL_96
PostWysłany: Pią 17:09, 09 Paź 2009    Temat postu:

A bardzo kopci ci z wydechu? Jeżeli tak, to zakręć dyszę do końca i odkręć o 2,5 obrotu.
Łukasz
PostWysłany: Wto 19:03, 01 Wrz 2009    Temat postu: Problem z gazem i gaźnikiem-Ogar 205.

Jak jadę i dodaje gazu w pewnym momencie (manetką dam prawie pełen gaz (ok. 1cm przed końcem)) silnik lekko się zadławi (a jadę 40km/h), czyli szarpnie z powodu krótkich niskich obrotów. Mam tak ustawioną dyszę powietrza: wykręcona o 1,3 obrotu.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group