Autor |
Wiadomość |
xandriox |
Wysłany: Sob 0:58, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
no albo wystarczy też tylko wszystko porządnie wyczyścić i będzie działać. dysze są bardzo ważne. |
|
|
moskit311 |
Wysłany: Nie 22:39, 08 Lis 2009 Temat postu: |
|
dokładnie |
|
|
misio4you |
Wysłany: Wto 22:30, 03 Lis 2009 Temat postu: ;p |
|
Niekoniecznie to akurat musi być te 2,5 obrotu....
Każdy gaźnik, jak i silnik jest indywidualistą...
Tak że zagrzej silnik....
Daj ful gaz....
I zacznij regulację dyszą od składu mieszanki....
powinna ona być 1-3 obrotów wykręcona.... |
|
|
B4DyL_96 |
Wysłany: Pią 17:09, 09 Paź 2009 Temat postu: |
|
A bardzo kopci ci z wydechu? Jeżeli tak, to zakręć dyszę do końca i odkręć o 2,5 obrotu. |
|
|
Łukasz |
Wysłany: Wto 19:03, 01 Wrz 2009 Temat postu: Problem z gazem i gaźnikiem-Ogar 205. |
|
Jak jadę i dodaje gazu w pewnym momencie (manetką dam prawie pełen gaz (ok. 1cm przed końcem)) silnik lekko się zadławi (a jadę 40km/h), czyli szarpnie z powodu krótkich niskich obrotów. Mam tak ustawioną dyszę powietrza: wykręcona o 1,3 obrotu. |
|
|