Ogar 205
Forum o Ogarze 205
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Ogar 205 Strona Główna
->
Porady
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum
----------------
Witam na forum
Ogar 205
----------------
Naprawa
Tuning
Porady
Galeria
Inne
----------------
Konkursy
Inne
Ogłoszenia
Prawo i Paragrafy
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
xandriox
Wysłany: Sob 0:58, 17 Kwi 2010
Temat postu:
no albo wystarczy też tylko wszystko porządnie wyczyścić i będzie działać. dysze są bardzo ważne.
moskit311
Wysłany: Nie 22:39, 08 Lis 2009
Temat postu:
dokładnie
misio4you
Wysłany: Wto 22:30, 03 Lis 2009
Temat postu: ;p
Niekoniecznie to akurat musi być te 2,5 obrotu....
Każdy gaźnik, jak i silnik jest indywidualistą...
Tak że zagrzej silnik....
Daj ful gaz....
I zacznij regulację dyszą od składu mieszanki....
powinna ona być 1-3 obrotów wykręcona....
B4DyL_96
Wysłany: Pią 17:09, 09 Paź 2009
Temat postu:
A bardzo kopci ci z wydechu? Jeżeli tak, to zakręć dyszę do końca i odkręć o 2,5 obrotu.
Łukasz
Wysłany: Wto 19:03, 01 Wrz 2009
Temat postu: Problem z gazem i gaźnikiem-Ogar 205.
Jak jadę i dodaje gazu w pewnym momencie (manetką dam prawie pełen gaz (ok. 1cm przed końcem)) silnik lekko się zadławi (a jadę 40km/h), czyli szarpnie z powodu krótkich niskich obrotów. Mam tak ustawioną dyszę powietrza: wykręcona o 1,3 obrotu.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin